~ Helen

Alla dessa dagar.

Julafton, jul och mys

Publicerad 2012-12-25 20:43:42 i Veckoslut,

Julafton!
Vi åkte från burträsk på morgonen.
I år var vi i stan hos mamma och pappa.
God mat, familj och lugn.

Jag mamma och Tommy gick i kyrkan och lyssnade på julkören mitt på dagen.
Sedan förberedelse av go-maten !
Kalle Anka, mat, paketöppning & mys.

Idag har jag träffat världens finaste syskonpar, Jessica och Fredrik !
Vi hälsade på en gemensam vän.
Så kul att träffas.

Just nu sitter jag i soffan med pyjamas, filt och Tommy !
Vi har ätit en jättegod middag som Tommy lagade. Mums !
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela