~ Helen

Alla dessa dagar.

Sista dagen på 2012

Publicerad 2012-12-31 13:56:02 i Det lilla extra,

Så var sista dagen på 2012.
På sitt sätt har det varit ett bra år.
Förutom på de sätt vi själva inte kan påverka.
Mitt år:
•praktik på rönnskär
•skola med nervösa tentor
•förlovning med min kära
•sommarlov och sommarjobb på kära getberget
•ledighet med fjällen och massa annat
•skolan började om, tentaångest och massa annat skoj

Sen är ju livet som vanligt, upp och ner.
Men jag är tacksam för detta år.
För alla mina kära vänner och släktingar.
Tack alla !


Har just gjort maten till ikväll. Blir en pizza i rött.
Nyår blir med finaste gänget i bygdeträsk!
Har lysarmband så kvällen kan ju inte gå fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela