~ Helen

Alla dessa dagar.

Söndag

Publicerad 2012-12-30 15:39:29 i Veckoslut,

Imorse var jag såå trött, så trött !
Men tur man har en sambo som har tålamod till tusen.
Efter frukosten packade vi för att åka mot btk.
Lakfiske stod på schemat. Men det blev inte av.
Men efter att ha spanat inne på EM beslutade vi oss för att åka hem igen.
Så vi åker till btk imorgon istället !

Har nu haft en underbar dag med Tommy.
Vi tog längdskidorna och promenerade till närmaste spår.
Var kanske 3 år sedan jag åkte, det var skoj.
Ramlade bara en gång !!

Nu har jag köpt ett gymkort på edda. Ska se om jag klarar av vadet.
         hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela