~ Helen

Alla dessa dagar.

Tenta imorgon

Publicerad 2012-12-18 12:14:27 i Vardag,

Dagen före tenta och jag funderar mest på annat. Snacka om att utöva tentaflykt.
Som vanligt är jag sjukt nervös inför tentan.
Längtar till på torsdag när detta är över !

Börjar vara klar med julklappsinköpen men det är klart, man vill ju ge sina nära och kära fiina saker.
Men allt handlar inte om pengar och fina saker.
I år ska vi vara hos mina föräldrar på julafton. Det blir mysigt.

                    Dags att börja plugga lite igen då... eller kanske drömma mig bort.

Kommentarer

Postat av: Old ogre

Publicerad 2012-12-19 01:32:38

Ingen anledning att va orolig, du kommer klara tentan LÄTT!

Men bara för den goda saken så.... *håller tummar* ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela