~ Helen

Alla dessa dagar.

Snöblandat regn

Publicerad 2012-10-16 16:12:00 i Vardag,

Tänk idag kom suget att blogga. Idag när jag egentligen
behöver lägga all tid på att plugga inför tentan imorgon.
Men...

Idag snöar det. Kan inte förstå att det gör det.
Det är alldeles för tidigt.
Förra året var bra, låt snön komma i December.


Just nu känner jag mig väldigt lättpåverkad av folk.
De flesta i min omgivning är för tillfället väldigt negativa.
Uttalar sig om saker som de inte vet något om, eller som
de inte har med att göra. Saker som sårar.


Men mitt ljus i allt detta är Tommy.
Han lyssnar och gör allting bra.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-10-16 20:54:09

Jag har lärt mig att man inte ska bry sig om de som gör en ledsen, eftersom man slösar bara energi. Låt inte andra påverka dig på ett negativt sätt! Kom ihåg, de är bara avundsjuka!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela