~ Helen

Alla dessa dagar.

3 veckor

Publicerad 2013-01-24 20:37:00 i Träning,

Idag är det tre veckor sedan vi började träna.
Vi har hållit oss till att träna 3-4 gånger/vecka.
Det känns bra och Tommy inspirerar mig.

Det är kul när man märker av framsteg.
Hittade muskler på mina vader idag. Blev helt imopnerad.
    haha
Men man ska ju glädjas åt de små sakerna i livet.

Idag är det även tre veckor (+ en dag) sedan jag började med godisförbudet.
Det går otroligt bra. Men hade ju testat med 5 veckor i november och det gick ju bra.
Målet är min Bday. För då ska här bakas !
Har redan börjat planera vad jag ska äta för smaskigt.

 Men ett totalt godisförbud* passar mig bättre än att ha en "Fridag" per vecka.
För jag tror att om man äter sötsaker skapar det ett begär.

Och förresten...
...Kan jag så kan du !



*= Inget godis, inga sötsaker, chips eller fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela