~ Helen

Alla dessa dagar.

Måndag, en virrdag

Publicerad 2013-01-14 21:22:26 i Vardag,

Idag var det måndag. I min hjärna hade jag inga planer.
Jag hade påbörjat min promenad för att möta upp mamma och hunden.
Men som tur var smsade Helena och frågade vilken tid vi skulle mötas inför LIA-mötet.
Haha! Snacka om förvirrad!
Men jag hann som tur var!

Var ett väldigt intressant möte om vad vi ska göra under våran LIA (som förövrigt börjar på måndag, spännande ! )
Där ska vi vara t.o.m V.21.


Eftersom jag hållit godisförbudet i 12 dagar köpte jag en rosa träningströja!
Som givetvis är invigd !

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2013-01-15 14:07:42

Bra jobbat och fin tröja =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela