~ Helen

Alla dessa dagar.

Nytt år, med samma möjligheter som alla andra år

Publicerad 2013-01-02 08:40:43 i Vardag,

Så nu har vi välkomnat 2013.
Förra året var mitt motto "nytt år, nya möjligheter".
Men nu tänker jag annorlunda. Varje dag är en ny möjlighet. Det gäller bara att ta vara på den.

Jag tror och hoppas på ett fint 2013 ialla fall.
Jag och klassen går ju ut skolan i maj.
Och vad som händer efter det, det vet ingen.
På måndag har vi möte på LIAn (lärande-i-arbete dvs praktiken)
det blir väldigt intressant att höra vad planderna är.

Nu ska jag inleda första promenaden för året med min mamma och hunden.
Sedan blir det secondhandaffärer med Antiona.
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela