~ Helen

Alla dessa dagar.

Träningsvärk

Publicerad 2013-01-09 14:08:50 i Träning,

Efter skolan blev det att följa Tommy på ärenden på stan.
Sedan hem och byta om och direkt till gymmet.

Efter 10min + 5mincrosstrainern hade jag ingen insperation vad jag skulle träna.
För träningsvärken var lite överallt men mest i rumpa/lår och mage.
Då kommer en instruktör och frågar alla där om någon vill
vara med på hennes spinning&core-pass.
Klart jag ville !
Först 25 minuter spinning och sedan ca 25 min core.
Core + träningsvärk-mage = ingen bra idé.
 
Haha ojoj så slut jag var när vi kom hem.
Vi gjorde en jätte god sallad men jag orkade
knappt lyfta armarna för att få in mig maten.
Kanske ska vara så, eller vad säger du, Vicky?

Kommentarer

Postat av: ViCky

Publicerad 2013-01-21 08:45:12

Om man knappt kan lyfta armarna så vet man att haft ett grymt träningspass! Bra jobbat snygging!!! Keep it up! :D

Svar: Men tack Sweetheart :)
helensdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela