~ Helen

Alla dessa dagar.

Ännu en helg..

Publicerad 2013-05-12 20:42:12 i Veckoslut,

Så var denna helg gjord.
Fredagen på praktiken var.. kanske inte så produktiv.
Eller iof delvis, men just den produktiva delen hade tyvärr
 inte något med EX-jobbet att göra.
På kvällen grillade vi korv med papi och faster.
 
Lördag blev det veckohandling och på
kvällen firade vi Tommys gamla kusin, haha !

Idag kom mami hem från turkiet.
Planen var att vi skulle hämta henne 08:20 på flygplatsen
men planet var försenat så hon kom inte förrän 15:50 till skell.
Så ofin som man är drog jag Tommy och Matte till Rickleån och fiskade.
Matte fick fisk som vanligt !!
 
Imorgon är det måndag.. igen...
Hakar mig fram timme för timme just nu.
Fy, hjärnan orkar inte med att planera längre än till dagen efter
för att EX-jobbet tar upp all energi !
Men what to do lixom !


Bild från första gången jag var till Rickleån

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela