~ Helen

Alla dessa dagar.

Då var det dags igen !

Publicerad 2013-05-04 21:24:00 i Vardag,

Såja. Dax att uppdatera igen...
Just nu hänger Ex-jobbsrapporten över mig som det mörkaste regnmolnet.
Det är jobbigt, Men det är bara att kämpa vidare.
Tur att jag har "Gamm-frugan" vid min sida.
 
Ja, vi skämtade första veckan av praktiken att jag kommer bli en sån "tegel-lady"
endast prata om tegel. Hm, men det är ju inte kul längre när det blivit sant. haha.
 
Och mina vänner, kan ni förstå, om 26 dagar är jag färdigutbildad Produktionstekniker.
Det är med tokblandade känslor.
Det ska bli såå skönt att vara klar med allt skolarbete, tentor osv.
Men juust nu trivs jag så väldigt bra på praktikplatsen.
Jag har världens bästa skrivbordsgrannar och arbetskamrater, riktigt fina ena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela