~ Helen

Alla dessa dagar.

Fiske !

Publicerad 2013-05-04 21:48:39 i Det lilla extra,

Idag for jag och bröderna B till Rickleån och fiskade.
Jag tror ju inte på sånt fiske när man ska stå och kasta från kanten,
har aldrig fått någon fisk så (förutom gädda med groda, hihiii)
Stod väl och fantiserade om annat när plötsligt jag tror att jag fick bottennapp!
Men grejen var den att "botten" stack iväg! Med spöet som ett U.
Ohherre, det blev spännande där ett tag, grabbarna kringom fick nog lika hög puls som mej.
Men underbart är kort, fisken släppte utan att ens visa sig.

Men det blev en härlig dag iaf!
Meen hade gärna sett dedär monstret, hehe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela