~ Helen

Alla dessa dagar.

Hej jag heter Helen och jag är produktionstekniker

Publicerad 2013-05-31 09:19:00 i Det lilla extra,

2011 fick jag för mig att söka en utbildning.
Nu när jag tänker efter vet jag ute exakt varför, men det
var nog mest för att jag ville testa på något nytt.
Sagt och gjort.
Nu är man här, två år senare... Stundvis har det varit väldigt (!) jobbigt.
Men jag ångrar inget. För jag känner att jag utvecklats mycket som person och även lärt känna vänner för livet.
+haft den bästa klassen ever.

Och ja, kära Getberget; imorgon får jag inte jobba hos er, på åtminstone ett halvår. Känns väldigt tråkigt, dels tänker jag på personalen, Och dels de äldre.
Men, första sommaren utan helgjobb på 7 år, hmmJaaaTack !!

Kommentarer

Postat av: Karrowff

Publicerad 2013-05-31 20:48:47

Du är så j*vla bra hun!!! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

- En blogg om mina dagar, saker jag gillar, om skolan som blivande produktionstekniker och massa annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela